Najczęściej zadawane pytania

Pierwsze zakupy z dostawą do domu, jak zamówić? Jak wybrać godzinę dostawy?

Poniżej strona z opisem i obrazkami jak krok po kroku złożyć zamówienie: http://frega24.pl/pierwsze_zakupy_jak_zamowic

 

Czy w moim mieście mogę zamówić zakupy z dostawą transportem sklepu?

Na tę Chwilę dostawa zakupów transportem własnym sklepu możliwa jest w miastach i okolicy: Kielc, Radomia, Rzeszowa, Lublina, Tarnowa, Stalowej Woli. Aby upewnić się czy obsugujemy daną lokalizację naszym transportem, wystarczy wpisać w wymaganym miejscu kod pocztowy miejsca dostawy. Jeśli pojawi się komunikat, że dana lokalizacja nie jest obsługiwana transportem frega24, można zrobić zakupy z dostawą firmą kurierską.

 

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

W naszym sklepie nie ma minimalnej wartości zamówienia. Przy zakupach na kwotę 0 zł - 100 zł. koszt transportu wynosi 3,95 zł. Zakupy powyżej 100 zł. przywiziemy bez żadnych dodatkowych opłat transportowych! Cena za transport zmieni automatycznie wraz ze wzrostem wartości produktów w koszyku.

 

Czy mogę wybrać dzień i godzinę dostawy? Jak to zrobić?

Jest taka możliwość w przypadku wyboru sposobu dostawy transportem Frega24. To nas właśnie wyróżnia spośród innych sklepów internetowych. Wybór terminu dostawy pojawi się jako jeden z punktów koniecznych do wypełnienia podczas składania zamówienia. W kalendarzu dostaw widoczne są dostępne godziny dostawy oznaczone zielonym samochodem jak i zajęte oznaczone samochodem szarym. W celu wybrania dnia i godziny dostawy Twoich zakupów zaznacz odpowiedni zielony samochód. Podgląd kalendarza dostaw - ( zdjęcie)

Godzinę można wybrać z minimum 4 godzinnym wyprzedzeniem, ( np. o godzinie 10 rano najwcześniejszy możliwy termin to godziny 14-16) Okienka z godzinami mozliwymi do wybrania wygasają automatycznie wraz z upływem czasu lub ilością złożonych zamówień na daną godzinę ( ilość dostaw na każdą godzinę jest ograniczona i wyłącza się automatycznie )

W przypadku wyboru firmy kurierskiej jako sposóbu dostawy,nie jest możliwy wybór godziny dostawy.

 

Czym Frega24.pl różni się od innych sklepów internetowych?

Nasz sklep wyróżnia przede wszystkim sposób dostawy. Realizujemy je własnym transportem na terenie wybranych miejscowości, dlatego masz możliwość wyboru godziny dostawy. Nie musisz czekać na kuriera, dostosowywać się do jego możliwości dostawy lub odbierać przesyłki w kolejce na poczcie. W naszym sklepie to my dostosujemy się do Ciebie i przywieziemy zakupy w wybranym przez Ciebie terminie. Aby sprawdzić czy Twoją miejscowość obsługujemy własnym transportem wystarczy wpisać kod pocztowy miejsca dostawy zakupów.

 

Dlaczego musze wpisać kod pocztowy?

Na dzień dzisiejszy dostawy własnym transportem realizujemy w wybranych miastach na terenie południowo-wschodniej Polski. Aby sprawdzić czy dostawa naszym transportem jest możliwa, konieczne jest sprawdzenie tego po kodzie pocztowym. Jeżeli kod pocztowy nie jest obsługiwany transportem frega24, pojawi się informacja o możliwości zrobienia zakupów z dostawą firmą kurierską ( niektówe produkty nie są dostępne z dostawą firmą kurierską - są one specjalnie oznaczone i nie ma możliwości dodawania ich do koszyka)

 

Czy muszę założyć konto aby zrobić zakupy?

Rejestracja konta nie jest konieczna, możesz zrobić zakupy jako "gość" podając jedynie prawidłowy adres dostawy, kod pocztowy oraz nr. telefonu. Zakładając konto uzyskuje się jednak wiele dodatkowych opcji takich jak przegląd oraz ponawianie poprzednich zamówień, tworzenie własnych, ulubionych list produktów.

 

Po wpisaniu kodu pocztowego wyświetliła się informacja, że nie jest obsługiwany w bezpośredniej dostawie, co to oznacza?

Oznacza to, że kod przynależy do miejscowości, która nie jest przez nas obsługiwana naszym transportem ale możesz zrobić zakupy, które zostaną dostarczone firmą kurierską. W przypadku dostawy firmą kurierską nie jest możliwy wybór dokładnej godziny odbioru. 

 

Czy mogę otrzymać fakturę?

Jest taka możliwość jednak w takim przypadku konieczna jest rejestracja. Jeżeli w danych konta zostanie wpisany NIP, na zakupy zawsze otrzymasz fakturę. Jeżeli mimo wpisania NIPu nie chcesz otrzymywac faktur, prosimy o mail z taka informacją lub wykreślenie nr. NIP.

 

Jak mogę zapłacić?

 W przypadku dostawy transportem Freta24 jest możliwość zapłaty przy odbiorze u naszego kuriera gotówką lub kartą ( jeżeli przy składaniu zamówienia zaznaczona została forma płatności - gotówa / karta, nasz kierowca zawsze będzie miał przy sobie bezprzewodowy terminal do pobierania opłat kartą )

W przypadku dostawy firmą kurierską - jest możliwość zapłaty "za pobraniem" kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki 

 

Niezależnie od wyboru metody dostawy jest możliwość zapłaty przelewem na rachunek bankowy.

Fakturę proforma otrzymasz na podany adres mailowy po przygotowaniu przez nas Twojego zamówienia. Zakupy będziemy mogli dostarczyć po przesłaniu na nasz adres mailowy ( bok@frega24.pl ) potwierdzenia przelewu wygenerowanego przez stronę internetową banku lub po wpłynieciu pieniędzy na nasze konto. 

 

Jakie są dostępne metody odbioru zakupów?

 1. Dostawa transportem frega24 - Aby sprawdzić czy Twoja miejscowość jest obsługiwana transportem frega24 wystarczy wpisać kod pocztowy miejsca dostawy. Jeżeli po wpisaniu kodu nie pojawi się informacja, że kod jest nieobsługiwany w bezpośredniej dostawie i zostaniesz przeniesiony do strony frega24.pl - oznacza to, że możesz wybrac sposób dostawy frega24 a wraz z  tym masz możliwość woboru dnia i godziny dostawy.

2. Dostawa firmą kurierską k-ex 

3. Odbiór osobisty - Możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Gdy zakupy zostaną przygotowane do odbioru, poinformujemy Cię telefonicznie oraz mailowo o możliwości odebrania zakupów w biurze sklepu frega24. Biuro sklepu znajduje się na terenie firmy Frega Frejowski, Garbol sp. j. na ulicy Batalionów Chłopskich 172 ( obok hali targów kielce, wjazd od ulicy Bolesława Markowskiego)

 

Mieszkam w bloku na 4 pietrze, czy kurier wniesie produkty do mieszkania?

Kierowca frega24 wniesie wszystkie produkty do mieszkania i położy je w wybranym przez klienta miejscu.
Kurier firmy k-ex ma obowiązek dostarczyć standardową przesyłkę pod wskazany adres

 

Zakupy nie zostały sprawdzone przy kierowcy frega24, dopiero później okazało się,  że jeden z produktów jest inny niż zamówiony , co mam teraz zrobić?

Bardzo prosimy o sprawdzanie zgodności zakupów z zamówieniem przy naszym kierowcy, ma on obowiązek zaczekać oraz pomóc w sprawdzaniu. Produkty są dokładnie sprawdzane przez pracowników magazu oraz przez kierowcę, jednak czasami może pojawić się pomyłka. Jeżeli produkty nie zostały sprawdzone podczas dostawy a pózniej okazało się, że czegoś brakuje, prosimy o informację telefoniczną lub mailową, postaramy się rozwiązać problem na korzyść klienta.